Herbata reklamowa – jak ją parzyć?

Herbata reklamowa
Herbata reklamowa

Herbata to doskonały pomysł na upominek dla klienta. Stanowi ona świetną alternatywę dla czekolady, bombonierek czy cukierków. Aby prezentowała się ona efektownie, najlepiej umieścić ją w stylowej puszce, na której znajdzie się spersonalizowany nadruk. Może być to zarówno logo naszej firmy, jak i slogan reklamowy oraz dane teleadresowe. Umieścić można tam także nadruk lub cytat kojarzący się z herbatą. Po opróżnieniu, taka puszka świetnie sprawdzi się do przechowywania różnego rodzaju drobiazgów.Herbata reklamowa, aby mogła zachwycać swoim smakiem, musi zostać zaparzona w odpowiedni sposób. Kluczowa kwestia to właściwa temperatura. Informację na ten temat znaleźć można przeważnie na opakowaniu danego produktu. Do tego celu najlepiej wykorzystać specjalny termometr, w który zaopatrzyć można się w sklepach specjalizujących się w sprzedaży herbaty.

Herbata reklamowa powinna być zaparzana przez określony czas. Przykładowo, białą herbatę przyrządzać należy przez około 4-7 minut. Jeżeli zależy nam na uzyskaniu mocniejszego smaku i aromatu, zamiast wydłużyć czas przyrządzania, warto dodać większą ilość suszu. Gdy naszym priorytetem jest uzyskanie napoju wysokiej jakości, do tego celu należy posłużyć się wodą źródlaną lub przefiltrowaną.

Herbata reklamowa to nie jedyny gadżet, który możemy wręczyć naszym klientom. Doskonałe uzupełnienie stanowić będzie kubek z logo firmy, w którym będzie można ją zaparzyć. Równie dobrym pomysłem na podarunek jest kawa, obowiązkowo w spersonalizowanym opakowaniu. Tego typu podarunki można przekazać osobiście, podczas wizyty klientów w siedzibie firmy lub wysłać im pocztą wraz z życzeniami. Dobrą okazją do podarowania takiej herbaty jest na przykład okres Bożego Narodzenia, kiedy to można zdecydować się na zakup specjalnej świątecznej herbaty z dodatkiem korzennych przypraw – imbiru, cynamonu czy kardamonu. Spersonalizowaną puszkę z herbatą umieścić można również w siedzibie firmy, najlepiej w kuchni i częstować nimi klientów przychodzących na spotkania.