Współpraca z nowymi przedsiębiorstwami umożliwia nam nawiązanie kontaktów, dzięki którym sprzedaż asortymentu okazuje się o wiele łatwiejsza. W tym celu wyszukujemy takich kontrahentów, a następnie wysyłamy do nich pewne upominki. Wśród nich często pojawia się Ceramika reklamowa, ponieważ przez cały czas jest traktowana jako praktyczna i celowa. Odbiorcy nie muszą zastanawiać się nad tym, w jaki sposób skorzystają z takich upominków, ponieważ szybko dochodzą do pewnych wniosków.
Wysokie możliwości rozwoju zapewnia jednak taka Ceramika reklamowa, która jest właściwie przygotowana. Świadczy o tym jej kształt, wielkość oraz nadruk. Dodatkowe elementy to także kształt. Jeśli pod tym względem będziemy dbali o promocję swoich usług i produktów, to nasze upominki będą tym bardziej pozytywnie oceniane przez kontrahentów, jak i potencjalnych klientów. Mamy więc możliwość rozgraniczenia, które upominki trafiają do poważniejszych kontrahentów, jak i dla mniej znaczących. Każdy z nich przekonuje się, jak dany sprzedawca przygotowała się do dalszej promocji. Uświadamia, jak wiele starań podejmuje w tym kierunku, aby tylko pozyskać pozytywne zdanie swoich odbiorców reklamy. Prezentuje im takie możliwości, jak Ceramika reklamowa i uświadamia, że to produkt, za który nie musieliby ponosić kosztów. Otrzymują w prezencie, a zawdzięczają to również specjalnym przygotowaniom, które wcześniej podejmują. Pomoc otrzymują od agencji reklamowej, która krok po kroku wyjaśnia, jak można pozwolić sobie na zastosowanie takich prezentów.
Posiadają one o wiele większe możliwości i właśnie dlatego należy zdecydować się na konkretne działania promocyjne. Wszystkie powinny zostać dokładnie przemyślane, ponieważ Ceramika reklamowa nie będzie od tak skuteczna. Stanie się to możliwe, jeśli będzie posiadała właściwe zastosowanie, kształt, wygląd, a dodatkowo nadruk będzie dostosowany do odbiorców. Wymaga to poprowadzenia specjalnej kampanii reklamowej, która następnie pozytywnie wpłynie na wyniki sprzedażowe naszej działalności.