Krówki reklamowe- słodki poczęstunek dla klienta

Krówki reklamowe
Krówki reklamowe

Czasami dobrym pomysłem okazuje się gadżet reklamowy dostępny dla każdego w postaci słodkiego poczęstunku. Można się z nim spotkać w chwili kiedy dokonuje się zakupu w danym miejscu. Dzięki temu każdy kto wyjdzie z takiego sklepu czy stacji benzynowej będzie miał miłe wspomnienia i poczucie, że został obsłużony lepiej niż w innych podobnych miejscach. W związku z tym drobne słodkie gadżety reklamowe powinny nieustannie towarzyszyć sprzedaży w naszym lokalu handlowym. W ten sposób każdy klient będzie miał szanse na poczęstowanie się cukierkami. Tym bardziej, że ich stworzenie nie będzie wymagało na pewno przesadnie wielkiego nakładu finansowego.Tym bardziej krówki reklamowe mogą nam jedynie pomóc, bez konieczności zmniejszania budżetu firmy. Nie mniej jednak jeśli już zdecydujemy się na takie słodkie upominki dla naszych obecnych klientów to warto zastanowić się nad tym co się na nich umieści. W końcu nie chodzi o to b w sklepie kupić kilogram cukierków i nim częstować. Jeśli już to lepiej naszą reklamą częstować. Oczywiście nie chodzi o to by na samych cukierkach umieszczać hasła reklamowe. Wszak prędzej ludzie to zjedzą niż przeczytają co na cukierku zostało umieszczone.

Dlatego najlepiej jeśli krówki reklamowe zostaną opakowane w papierki, na których właśnie zostanie ansa reklama nadrukowana. Wtedy jest o wiele większe prawdopodobieństwo, że ludzie najpierw zobaczą co napisane na opakowaniu, a dopiero później zajrzą do środka. W związku z tym jedynie w takiej formie możemy liczyć na to, że nasz słodki gadżet reklamowy przyniesie pożądany efekt.

Nasze krówki reklamowe mogą mieć same hasła reklamowe lub ograniczać się jedynie do logo przedsiębiorstwa. Nie mniej jednak skoro są one u nas rozdawane to na pewno większość osób domyśli się, że to nasz gadżet reklamowy, który ma właśnie to przedsiębiorstwo reklamować. Chociaż jak ma to buc stała reklama to jak najbardziej samo logo w zupełności wystarczy. Do tego dobrana kolorystyka tła i mamy zagwarantowany sukces promocyjny.